Pročítám tyto přízpěvky, mám jít 16.3. 09 na tonsilectomii do voj. nem. Olomouc. Od puberty/je mi 30/ jsem velmi často " na hromadě"- angíny, zánět hrtanu, kterému předcházejí zduřelé ma¨ndle, zápach z úst, občs vymačkávám čepy, v průběhu roku mě poškrabává v krku, musím si odkašlávat. Obvodní lékařka mě před třemi roky poslala na ORL ať rozhodnou, zda je odstranit, bohužel mi řekli, že musím vydržet, že mandle zas tak špatně nevypadají. Teď už jsem se definitivně rozhodla a přes svého závod. lékaře mě na ORL objednali k tonzilektomii. Zas mi řekli, že mé mandle jsou na pohled v normě, jen mám zahnisaný hrtan/opět jsem měla svoji typ. angínu, kdy mi to začlo mandlemi a než jsem se dostala k lékaři tak zplaskly a začal hnisat krk./ Trvala jsem na svém a lékař řekl, že jsem asi skálopevně rozhodnutá, tak mě asi nezvikle, ale že je to rizikový zákrok atd..... Prostudovala jsem si spoustu literatury na toto téma, také jsem zdravotní sestra a můj syn/8let/ podstoupil též tento zákrok spolu s odstraněním krčních mandlí před rokem. Jen pro srovnání- také mu je nechtěli vzít za žádnou cenu, přesto že špatně dýchal, byl stále unavený, měl ATB i 8krát do roka, pomočoval se. Šel z nemoci do nemoci. Tak to běželo asi 2 roky, byla jsem zoufalá, nikde zastání, všude říkali ať vydržím, nemohla jsem chodit do práce a starat se o něj. Obcházela jsem různé lékaře opakovaně byla na ORL ve FN Olomouc, vždy s odmítavým názorem. Jediného čeho jsem po roce docílila bylo, že mu mandle krční seřízli, aby se mu lépe dýchalo, v biopsii žádnou potvoru, popř. ložisko zánětu nenašly a tak nás poslali domů. Lépe dýchal, to jepravda, ale po týdnu jsme opět vjeli do stejných kolejí. Kdo neprožil takovou bezmoc, kdy dítě dřív zdravé se vám najednou plouží, nic jej nebaví teplotuje a vy na něm vidíte, že mu je mizerně, neví o čem mluvím. Začala jsem si sama dělat zdravotní záznamy svého syna-kdy byl nemocný,co bral za ATB, jaké byly odběry, jaký průběh, jak na léčbu reagoval. Tak jsem sepsala rok pře