Risperdal byl můj poslední "lék", který jsem užívala. Chodila jsem k lékaři jednou za 14 dní po dobu 4 měsíců na injekce, přestalo mě to bavit: 1) pro léčbu jsem potratila, 2) přibírala jsem, 3) prášek mi nepomáhal a občas mé stavy i zhoršoval, 4) přestala jsem mít menzes, 5) necítila jsem se dobře sama se sebou ani ve společnosti, 6) nebyla jsem schopná kvalitního života, nic doma udělat atd. atd. ... Do roku 2002 jsem byla zdravá holka, poté přišel rozchod s klukem, začala jsem mívat sluchové halucinace, nic příjemnýho, tak, dalo by se říci, jsem od všeho utíkala experimentováním s marihuanou a pervitinem a vlastně celým svým životem, v roce 2003 jsem byla poprvé hospitalizována (14 dní, odešla jsem na reverz), od té doby do roku 2008 ještě 3x a doufám, že naposledy!!! Prášků jsem vyzkoušela hodně: na akutní toxickou psychózu mi dali: Haloperidol, Risperdal, Tisercin, Akineton, Sanorin (ale na účinek těchto léků si nepamatuji, je to dlouhá doba), postupně vím, že jsem měla Solian (po tom mi neskutečně vyrostla prsa), Diazepam, Abilify.. na ostatní si nevzpomínám.. Naposledy jsem byla hospitalizována v nemocnici, kde mi dělali i invulze nebo, jak se tomu říká, měla jsem jich mít 8 a měla jsem jich 5 (odešla jsem na reverz), na oddělení, jak to tak bývá, je to neuvěřitelné peklo (alespoň pro mě).. vždy jsem byla a vždy budu proti lékům, ať už to byly v mém případě antipsychotika nebo třeba jen antikoncepce. Dalo by se říci, že jsem vždy léky brala pod nátlakem (také to tak vypadalo, dělala jsem si, co jsem chtěla a nedodržovala určené dávky v tolik a tolik hodin atd.). Je to má chyba, že jsme všechno nedokázali vyřešit v kruhu rodinném a naši mě raději "šoupli" na psychiatrii, ale toho, co jsem, kdy udělala se svým životem litovat nebudu. Teď se snažím, i přes námitky lékářů jsem již 4 měsíce bez léků, injekcí (a těchhle všelijakých "věcí", které mi bránily žít smysluplný život), momentálně studuji VŠ, mám rok a čtvrt bezvadnýho přítele, s kterým žiju, jsem šťastná,