Inzerce https://www.lekarna.cz/blackfriday/?utm_source=ordinace&utm_medium=leaderboard&utm_campaign=blackfriday

Chirurgie

Právě teď si můžete povídat s CHIRURGEM prof. MUDr. Miroslavem Zemanem, DrSc. z 1. chirurgické kliniky VFN.

Chat na téma „Chirurgie“ proběhl 12. června 2004

01:38:49   admin (neregistrovaný uživatel)

mistnost byla uzavrena

01:38:49   admin (neregistrovaný uživatel)

Langenbeck se odhlasil

01:38:49   admin (neregistrovaný uživatel)

Langenbeck se odhlasil

01:38:49   admin (neregistrovaný uživatel)

Zeman Miroslav se odhlasil

01:38:49   admin (neregistrovaný uživatel)

Zeman Miroslav se odhlasil

01:38:49   Zeman Miroslav (neregistrovaný uživatel)

Díky za spolupráci a přeji příjemný zbytek nejen dnešního dne.++

01:38:49   Moderátor (neregistrovaný uživatel)

Naše živá diskuse je u konce, děkuji panu profesorovi za trpělivost a těším se někdy zase na shledanou.  

01:38:49   admin --> Langenbeck (neregistrovaný uživatel) » Langenbeck

Vítejte v živé diskusi!

01:38:49   admin (neregistrovaný uživatel)

Langenbeck vstoupil do mistnosti

01:38:49   admin (neregistrovaný uživatel)

Langenbeck vstoupil do mistnosti

01:38:49   admin (neregistrovaný uživatel)

blanka se odhlasil

01:38:49   admin (neregistrovaný uživatel)

blanka se odhlasil

01:38:49   admin (neregistrovaný uživatel)

Veronika se odhlasil

01:38:49   admin (neregistrovaný uživatel)

Veronika se odhlasil

01:38:49   admin (neregistrovaný uživatel)

Jarka se odhlasil

01:38:49   admin (neregistrovaný uživatel)

Jarka se odhlasil

01:38:49   Zeman Miroslav (neregistrovaný uživatel)

Veronika: Obecně se většinou doporučuje odstranění těchto pih, protože jejich chronickým drážděním - mechanické inzulty může dojít ke změně jejich struktury.

01:38:49   Moderátor (neregistrovaný uživatel)

Achych, jsem pomalejší než "Vladimír", děkuji, pane profesore, ještě jednou.

01:38:49   Moderátor (neregistrovaný uživatel)

Mám zde jednu telefonickou prosbu: náš čtenář "Vladimír" prosí o odpověď na svůj dotaz, který brzy napíše, nicméně odpověď si přečte později v archivu, neb pracovní povinnosti ho nutí se odhlásit. Děkuji za oba. 

01:38:49   Zeman Miroslav (neregistrovaný uživatel)

Vladimir: Po každém odstranění tzv. mateřkého znaménka je určité nebezpečí rozvoje kožního nádoru. Proto je dobré navštívit kožního lékaře s návrhem na odstranění nejbližší mízní uzliny, která se označuje zvláštním izotopem a detekuje pomocí zvláštního čidla.

01:38:49   Zeman Miroslav (neregistrovaný uživatel)

Blanka: Výron - je příznak poškotení měkkých tkání, především vazů kolemkloubních. Rozvoj Sudeckovy dystrofie pak je velmi nepříjemnou komplikací zatím neznámého původu, která přímo ovlivňuje trofiku tkání. Je celá řada metod, ale je nutné určit stadium choroby a tomu odpovídající léčbu. Vhodné navštívit orthopeda či rheumatologa. Velmé zkušenosti mívají lékaři zabývající se úrazovou chirurgií, protože tato komplikace se vyskytuje většinou po úraze.

01:38:49   admin (neregistrovaný uživatel)

Mita se odhlasil

01:38:49   admin (neregistrovaný uživatel)

Mita se odhlasil

01:38:49   admin --> Mita (neregistrovaný uživatel) » Mita

Vítejte v živé diskusi!

01:38:49   admin (neregistrovaný uživatel)

Mita vstoupil do mistnosti

01:38:49   admin (neregistrovaný uživatel)

Mita vstoupil do mistnosti

01:38:49   Veronika (neregistrovaný uživatel)

mam jeste jeden dotaz pane profesore, mam na hrudnuku pihu, mirne vystouplou, ktera se nezvetsuje a kdyz ji nechtic neskrabnu, tak ani neboli, je duvod ji echavat odstranit?

01:38:48   Zeman Miroslav (neregistrovaný uživatel)

Jarka: Obecně odstraňování bradavic na ploskách nohou je velký problém. Ten je dán charakterem kůže na plosce, která se velmi silná a tuhá, vzniklé defekty se dlouho a nedobře hojí. Chirurgické řešení je sice možné, ale předem bych doporučil léčbu kryodestrukcí /zmražení/, nebo koncentrovanou salicylovou mastí s keratolytickým účinkem /rozpouští/.

01:38:48   vladimir (neregistrovaný uživatel)

Rád bych se pane profesore zeptal, zda-li při chirurgickém vyříznutí mateřského znaménka nehrozí rozběhnutí zhoubného nádoru. Existuje prý metoda léčbou speciálním světlem, která by měla být bezpečnější. Děkuji za odpověď.

01:38:48   admin (neregistrovaný uživatel)

Michal se odhlasil

01:38:48   admin (neregistrovaný uživatel)

Michal se odhlasil

01:38:48   blanka (neregistrovaný uživatel)

Dobrý den. Můj manžel si v prosinci 2002 udělal těžký výron kotníku. Následovala sádrová dlaha na 14 dní. V únoru přetrvává otok,bolesti - kontrolní rentgen odhalil odvápnění kostí patí a nártové, podezření na Sudka. Následovaly kapačky (10) a nyní užívá agapurin a secatosin forte. Jak se léčba dá podpořit cvičením, vitamíny,popř. enzymy či existuje nějaké ryze odborné pracoviště na tento problém?

01:38:48   Zeman Miroslav (neregistrovaný uživatel)

Veronika: Rozdělíme si otázku na dvě části, je známo, že při vředové chorobě žaludku a dvanáctníku je sezónní výsky s obtížemi na jaře a na podzim. Naopak žlučníkové obtíže nemají závislost na ročním období, ale spíše na na charakteru přijímané potravy ev. psychosomatické zátěži. Bylo by vhodné, nechat se podrobněji vyšetřit, protože obě postižení se mohou kombinovat.

01:38:48   Jarka (neregistrovaný uživatel)

dobrý den, chtěla bych se zeptat, jaká je možnost odstranění bradavic na chodidle, jesltiže nepomohl ani laser. Je možno chirurgicky?

01:38:48   admin --> vladimir (neregistrovaný uživatel) » vladimir

Vítejte v živé diskusi!

01:38:48   admin (neregistrovaný uživatel)

vladimir vstoupil do mistnosti

01:38:48   admin (neregistrovaný uživatel)

vladimir vstoupil do mistnosti

01:38:48   Veronika (neregistrovaný uživatel)

Dobry den, mam dotaz, jakou souvislost muze mit jaro a podzim na bolest v oblasti zaludku a zlucniku.Vzdy pravidelne v tomto obdobi mam bolesti uzivam na ne no-spa po nich polesti do 20 minut odezni

01:38:48   admin --> Michal (neregistrovaný uživatel) » Michal

Vítejte v živé diskusi!

01:38:48   admin (neregistrovaný uživatel)

Michal vstoupil do mistnosti

01:38:48   admin (neregistrovaný uživatel)

Michal vstoupil do mistnosti

01:38:48   admin (neregistrovaný uživatel)

David se odhlasil

01:38:48   admin (neregistrovaný uživatel)

David se odhlasil

01:38:48   admin --> Jarka (neregistrovaný uživatel) » Jarka

Vítejte v živé diskusi!

01:38:48   admin (neregistrovaný uživatel)

Jarka vstoupil do mistnosti

01:38:48   admin (neregistrovaný uživatel)

Jarka vstoupil do mistnosti

01:38:48   admin --> Veronika (neregistrovaný uživatel) » Veronika

Vítejte v živé diskusi!

01:38:48   admin (neregistrovaný uživatel)

Veronika vstoupil do mistnosti

01:38:48   admin (neregistrovaný uživatel)

Veronika vstoupil do mistnosti

01:38:48   admin --> blanka (neregistrovaný uživatel) » blanka

Vítejte v živé diskusi!

01:38:48   admin (neregistrovaný uživatel)

blanka vstoupil do mistnosti

01:38:48   admin (neregistrovaný uživatel)

blanka vstoupil do mistnosti

01:38:48   admin --> David (neregistrovaný uživatel) » David

Vítejte v živé diskusi!

01:38:48   admin (neregistrovaný uživatel)

David vstoupil do mistnosti

01:38:48   admin (neregistrovaný uživatel)

David vstoupil do mistnosti

01:38:48   admin --> kamila (neregistrovaný uživatel) » kamila

Vítejte v živé diskusi!

01:38:48   admin (neregistrovaný uživatel)

kamila vstoupil do mistnosti

01:38:48   admin (neregistrovaný uživatel)

kamila vstoupil do mistnosti

01:38:48   Zeman Miroslav (neregistrovaný uživatel)

Verča: Tzv. tekuté obvazy se přikládají většinou na rány již slepené krevní sraženinou, takže jejich zatékání do hloubky, či jen do kůže není možné. Aplikují se proto, aby bylo možno ošetřovati jednodušeji okolí rány, nemocný se mohl koupat a pod. Obavz sám prakticky nemůže mít vliv na charakter jizvy. Ten je dán umístěním rány, charakterem kůže, průběhem hojení, namáháním místa jizvy před dokončením pevného srůstu kůže a dalšími vnitřními i zevními faktory. Nevím jak dlouho jste po operaci, ale jizva se, pokud nejde o tzv. keloid, vždy dá nějakým způsobem ovlivnit - různé druhy masáží, lokální aplikace léčiv a pod. Ev. navštivte plastického chirurga, ale úpravy chirurgické je vhodné indikovat s větším časovým odstupem, až když je stav stabilizován, což odpovídá řadě měsíců.

01:38:48   Zeman Miroslav (neregistrovaný uživatel)

Verča: Nevím co znamená otázka : Dobrý den, ale jistě souhlasím že každý den, který ve zdraví prožijeme je dobrý,

01:38:48   Verča (neregistrovaný uživatel)

po operaci kolene mi na jizvu dali tekutý obvaz, který ale jak tam zatekl, zanechl po sobě také podstatné jizvy (hluboké rány). Dá se tomu nějak předejít? Myslím, že jsem tekutý obvaz odstranila v čase přesně podle instrukcí lékaře.

01:38:48   Verča (neregistrovaný uživatel)

Dobrý den,

01:38:48   admin (neregistrovaný uživatel)

Monika se odhlasil

01:38:48   admin (neregistrovaný uživatel)

Monika se odhlasil

01:38:48   Zeman Miroslav (neregistrovaný uživatel)

Monika: Nejsem specialista v oboru ústní chirurgie, takže jen orientačně. Hlavní otázkou zhojení defektu po extrakci je překrtyí rány, která sahá hluboko do kostní tkáně čelisti. Doba tedy bude odpovídat vyplnění defektu v dásni tzv. granulační tkání a její překrytí epitelem. Zavření rány může být otázkou 2-3 týdnů, úplné zhojení pak jistě delší.

01:38:48   admin --> Monika (neregistrovaný uživatel) » Monika

Vítejte v živé diskusi!

01:38:48   admin (neregistrovaný uživatel)

Monika vstoupil do mistnosti

01:38:48   admin (neregistrovaný uživatel)

Monika vstoupil do mistnosti

01:38:48   admin (neregistrovaný uživatel)

Monika se odhlasil

01:38:48   admin (neregistrovaný uživatel)

Monika se odhlasil

01:38:47   Monika (neregistrovaný uživatel)

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak dlouho se hojí pooperační rány při extrakci stoliček.

01:38:47   admin --> Monika (neregistrovaný uživatel) » Monika

Vítejte v živé diskusi!

01:38:47   admin (neregistrovaný uživatel)

Monika vstoupil do mistnosti

01:38:47   admin (neregistrovaný uživatel)

Monika vstoupil do mistnosti

01:38:47   Zeman Miroslav (neregistrovaný uživatel)

OSA: Velmi závažnou a zcela urgentní komplikací vředové choroby je proděravění stěny žaludku s vylitím obsahu žaludku do dutiny břišní. Tato komplikace je neodkladnou indikací k operaci. Její příznaky - náhle vzniklá krutá bolest v nadbřišku, urychlení pulsu a výskyt vředové choroby v anamnéze, jsou však dosti typické pro stanovení diagnózy.

01:38:47   Zeman Miroslav (neregistrovaný uživatel)

OSA: Současná chirurgie řeší pouze komplikace vředové choroby. Těmi jsou neztišitelné krvácení z vředu, jizevnatá zúžení při chronickém vředu, maligní zvrhnutí ev. průnik vředu do okolních tkání. Dřívější resekce žaludku - odstraňování části žaludku, která produkovala kyselinu solnou se dnes již neprovádějí.

01:38:47   admin --> Laura (neregistrovaný uživatel) » Laura

Vítejte v živé diskusi!

01:38:47   admin (neregistrovaný uživatel)

Laura vstoupil do mistnosti

01:38:47   admin (neregistrovaný uživatel)

Laura vstoupil do mistnosti

01:38:47   admin (neregistrovaný uživatel)

Sarka se odhlasil

01:38:47   admin (neregistrovaný uživatel)

Sarka se odhlasil

01:38:47   admin (neregistrovaný uživatel)

OSA se odhlasil

01:38:47   admin (neregistrovaný uživatel)

OSA se odhlasil

01:38:47   Zeman Miroslav (neregistrovaný uživatel)

OSA: Vředová choroba žaludku a dvanáctníku - a její projev vřed - je nemoc, která v posledních 15 letech prodělala snad největší pokrok v léčbě. Dnešní moderní léky např.H2-blokátory a další, dokážou převážnou většinu nemocných vyléčit tzv. konservativně - bez operace. Pylorický vřed navíc nemá ani tendenci k výskytu zhoubného zvrhnutí se. Prognóza léčby je tedy velmi dobrá.

01:38:47   admin --> Sarka (neregistrovaný uživatel) » Sarka

Vítejte v živé diskusi!

01:38:47   admin (neregistrovaný uživatel)

Sarka vstoupil do mistnosti

01:38:47   admin (neregistrovaný uživatel)

Sarka vstoupil do mistnosti

01:38:47   Zeman Miroslav (neregistrovaný uživatel)

Liptscha: Otázka rizika u některého druhu anestezie závisí spíše na celkovém zdravotním stavu nemocného a na charakteru plánovaného výkonu spíše než na anestezii. Osobně se domnívám, že novější způsoby místní anestezie jsou výhodnější, pokud je lze aplikovat, protože bezbolestnost /analgézie/ po ukončení operace přetrvává mnohem déle. Po celkové anestezii se nemocný vzbudí a hned začně cítit , tedy nástup pooperační bolesti je časný.

01:38:47   OSA (neregistrovaný uživatel)

Pane doktore chtěl bych se zeptat jaká je prognóza u čerstvě zjištěného floridního vředu pylorického . Děkuji

01:38:47   admin --> OSA (neregistrovaný uživatel) » OSA

Vítejte v živé diskusi!

01:38:47   admin (neregistrovaný uživatel)

OSA vstoupil do mistnosti

01:38:47   admin (neregistrovaný uživatel)

OSA vstoupil do mistnosti

01:38:47   Zeman Miroslav (neregistrovaný uživatel)

Liptscha: Otázka druhu anestezie vždy závisí nejen na charakteru výkonu, ale i na přání nemocného. Před každou operací bývá nemocný navštíven anesteziologem - lékařem podávajícím znecitlivění a tam se může dohodnout na způsobu anestezie, pokud to není v rozporu s nutností speciálních postupů operace. Finančně se různé druhy po nemocného ve státním zařízení nemění.

01:38:47   Liptscha (neregistrovaný uživatel)

Rád bych se zeptal, jestliže je u výkonů, které se provádějí standartně v lokálním umrtvení, možnost pacienta zvolit celkovou anestezii, případně, kolik to stojí a zda jsou zde větší rizika. Děkuji.

01:38:47   Zeman Miroslav (neregistrovaný uživatel)

Verča: Skalpel nepatří mezi zbraně a je součástí běžného vybavení nejen každé ordinace lékaře, ale i různých jiných profesí. Lze si dnes koupit řadu různých skalpelů zcela bez problémů v prodejnách zdravotnických potřeb.

01:38:47   Verča (neregistrovaný uživatel)

Chtěla bych koupit skalpel, je volně prodejný?

01:38:47   admin --> Verča (neregistrovaný uživatel) » Verča

Vítejte v živé diskusi!

01:38:47   admin (neregistrovaný uživatel)

Verča vstoupil do mistnosti

01:38:47   admin (neregistrovaný uživatel)

Verča vstoupil do mistnosti

01:38:47   Zeman Miroslav (neregistrovaný uživatel)

Moderátor: Jistě do této skupiny otázek patří i nesouhlas s převodem krve Jehovistů, což může v kritických situacích být velmi riskantní, dále souhlas rodičů či zákonných zástupců s provedením výkonů u nezletilých, dalším problémem je souhlas v výkony u opilých či lidí v bezvědomí, lidí pod vlivem drog, kteří často bývající nejen negativističtí, ale i značně agresivní. Pro zdravotníky pak nastává problém po jejich vystřízlivění, kdy si "začnou" být vědomi svých práv a pod.

01:38:47   admin --> Liptscha (neregistrovaný uživatel) » Liptscha

Vítejte v živé diskusi!

01:38:47   admin (neregistrovaný uživatel)

Liptscha vstoupil do mistnosti

01:38:47   admin (neregistrovaný uživatel)

Liptscha vstoupil do mistnosti

01:38:47   Zeman Miroslav (neregistrovaný uživatel)

Moderátor: otázka poškození sama sebe nemocným při špatném rozhodnutí nehrozí, protože za správnou indikaci je vždy odpovědný lékař a častěji se spíše setkáme s tím, že nemocný z důvodu "nevědomosti" s navrhovaným postupem nesouhlasí. Navíc souhlas musí být vždy proveden předem /ex ante/ a nikoli po operaci /ex post/. Souhlase se sám nemocný nemůže poškodit, protože pokud by ev. souhlasil s chybnou indikací k výkonu, byl by za ní odpovědný navrhující lékař, což by právě vyplývalo ze znění "souhlasu s operací".

01:38:47   Zeman Miroslav (neregistrovaný uživatel)

Moderátor: zákon požaduje, aby nemocný byl vhodným způsobem informován a souhlasil s navrhovaným výkonem. Stále častěji je požadavek na tzv. informovaný souhlas, tj. lékař má pochopitelným způsobem nemocnému zdůvodnit indikaci - proč daný výkon chce provést. Bez souhlasu lze provádět jen život zachraňující výkony, podle § o tzv. krajní nouzi. Souhlas též prokazuje, že nemocnému byl navržen určitý způsob léčby a lze i později kontrolovat, zda indikace byla správná a oprávněná

01:38:47   Moderátor (neregistrovaný uživatel)

Mám zde jeden telefonický dotaz: "Proč se požaduje souhlas pacienta s operací, je-li pouze lékař tím schopným říci, zda operace JE nebo NENÍ nutná. Pacient ve své nevědomosti pak ev. poškodí sám sebe"

01:38:47   Zeman Miroslav (neregistrovaný uživatel)

Luba: úkolem lékaře je vždy se snažit, aby bolest byla co nejmenší, zejména po operaci. Prostředků je celá řada a dají se užívat i relativně dlouhou dobu. Po výkonu jsou léky proti bolesti - analgetika aplikována vždy, a záleží na dohodě nemocného s lékařem, kolik jich je nezbytné aplikovat, protože bolest jako zcela subjektivní faktor je u každého nemocného vnímána různě. Je vhodné se o této skutečnosti dohodnout s lékařem již před výkonem i s ohleem na výběr způsobu anestezie.

01:38:47   Ľuba (offline) (neregistrovaný uživatel)

Lze zmírnit bolest po probuzení z narkózy při plastice prsou?(zmenšení) Je potřebné o to zvlášť požádat?

01:38:47   Zeman Miroslav (neregistrovaný uživatel)

né vady jsou nejčastější .

01:38:46   admin --> none (neregistrovaný uživatel) » none

Vítejte v živé diskusi!

01:38:46   admin (neregistrovaný uživatel)

none vstoupil do mistnosti

01:38:46   admin (neregistrovaný uživatel)

none vstoupil do mistnosti

01:38:46   Zeman Miroslav (neregistrovaný uživatel)

Erika: otázka vzniku zánětu šlach je poměrně složitá, bývá to přetížení, primární záněty šlachových pochev. Souvislost se zborcením klenby tkví právě v přetěžování končetiny při delším stání, či chůzi, zejména při nedostatečném tréninku.Bandáže nemají pozitivní vliv, protože spíše působí proti otoku v místě zánětu. Léčba závisí především na zjištění primární příčiny. Boty, statické zatížení, vroze

01:38:46   Erika (offline) (neregistrovaný uživatel)

Jak se léčí zánět šlach spojený se zborcením klenby na noze? Tyto problémy vyvolávají velké bolesti až křeče a téměř znemožňují chůzi. Po fiksaci zánětu šlach v oblasti kotníku pružným obinadlem došlo k výraznému zhoršení a přidalo se mnohem bolestivější zborcení klenby.

01:38:46   Moderátor (neregistrovaný uživatel)

Naše živá diskuse odstartovává přesně v 10,00, takže první návštěvníky čekejme za několik minut. Největší nárůst jejich počtu pak po odvisílání upoutávky v rozhlase, tj. kolem 10,30 hod.

01:38:46   Moderátor (neregistrovaný uživatel)

Vítám vás, pane profesore, přeji vám příjemně strávený čas.  

01:38:46   admin --> Zeman Miroslav (neregistrovaný uživatel) » Zeman Miroslav

Vítejte v živé diskusi!

01:38:46   admin (neregistrovaný uživatel)

Zeman Miroslav vstoupil do mistnosti

01:38:46   admin (neregistrovaný uživatel)

Zeman Miroslav vstoupil do mistnosti

01:38:46   admin --> Moderátor (neregistrovaný uživatel) » Moderátor

Vítejte v živé diskusi!

01:38:46   admin (neregistrovaný uživatel)

Moderátor vstoupil do mistnosti

01:38:46   admin (neregistrovaný uživatel)

Moderátor vstoupil do mistnosti

01:38:46   admin (neregistrovaný uživatel)

mistnost byla otevrena

Chcete mít přehled
o novinkách na ordinaci.cz

Objednejte si zdarma náš pravidelný zpravodaj.

Inzerce

Chcete zdravě spát?
Stáhněte si voucher s 10% slevou na zdravotní matrace a polštáře Magniflex a využijte jej při nákupu v Showroomech Magniflex nebo v síti certifikovaných obchodních partnerů Magniflex po celé ČR.

2024_Magniflex_OrdinaceCZ_voucher_300x300_sleva.jpg

Anketní otázka

Máte rádi zázvor?

78%
22%
Zatím hlasovalo 164 lidí
reklama https://www.lekarna.cz/boiron-oscillococcinum-1-g-granule-30-davek/?utm_source=ordinace&utm_medium=square&utm_campaign=Boiron_oscillo

Mohlo by vás zajímat

Pátá nemoc vyrážka čím mazat

Dobrý den. Děti mají pátou nemoc, která se projevila vyrážkou v obličeji. Čím ji prosím mazat?

Lennoxův-Gastautův syndrom: Vzácný syndrom způsobuje desítky záchvatů denně

Závažné neurologické onemocnění postihuje nejčastěji děti kolem 3 let věku. Projevuje se epileptickými záchvaty různého typu, syndrom provází také mentální postižení a další zdravotní komplikace. Někdy si ale diagnózu vyslechnou pozdě – až v dospělosti. Správně zacílená léčba jim přitom může výrazně usnadnit život. A nejen jim, ale i rodinám, které se doma o pacienty nepřetržitě starají. Lékaři na to upozorňují u příležitosti Světového dne LGS, který připadá na 1. listopadu.

Strupy v nose

Dobrý den, jsem nachlazený a mám rýmu. Udělaly se mi strupy v nose, kterých se nemůžu zbavit. Je to bolestivé a nevím si s tím už rady. Co bych na to mohl použít, abych se toho zbavil?

Jak na úspěšné kojení od A do Z

Kojení je důležitou součástí péče o novorozené miminko a má řadu přínosů. Poskytuje dítěti nejen nezbytné živiny, ale také protilátky, které ho chrání před infekcemi. Navíc se při něm buduje hluboké pouto mezi matkou a dítětem. Kojení však může být pro některé matky náročné, hlavně zpočátku. Poradíme vám, jak poznáte, že je miminko správně přisáté, a co dělat, když se objeví problémy...

Nejčtenější články

Nejnovější témata

Nejnovější diskuze

19. června 2008, 10:54:48

Dobrý den .Ano opět bych přestával kouřit bez šidítek ,.Vážím si sám sebe a nebudu se…

28. června 2008, 09:42:17

Hele ty nulo ty ještě žiješ? Dofám ,že nekouříš.kam jedeš na dovolenou ? Nebolí tě oči…

28. června 2008, 09:57:08

Tak vážení poděkujte Karlovy slíbil jsem mu pro zdar Vašeho odvykání ale spíše pro něho…

Naši partneři

Inzerce