Dobrý den, jaký slaný roztok se prosím používá do konvičky na výplach nosu? Kupuje se nebo ho můžu vytvořit doma? Děkuji za odpověď
Do Prosince minulého roku jsem byl relativně zdravý člověk. U lékaře jsem nebyl od převratu s výjimkou třech dní pozorování po autonehodě. Kouřil jsem mnohdy víc než šedesát cigaret denně. V Lednu tohoto roku jsem začal cítit silnou dušnost,jako by byl zcela vydýchaný vzduch. Navštívil jsem lékaře a během několika minut už jsem byl pod kyslíkem a s EKG vezen do nemocnice.(selhání LK srdeční a zástavy srdce) Tam zjistili silný diabetes,který byl příčinou poruch srdeční činnosti. Díky zástavám jsem měl na plicích vodu. Byl nasazen insulin a celkový stav se rychle zlepšoval. Samozřejmě mně bylo kouření zakázáno.Když jsem však lékaři řekl, kolik cigaret jsem kouřil předtím, bylo mně řečeno. " Tak maximálně omezit. Kdybys přestal naráz, mohlo by tě to zabít." A tak jsem kouření omezil až na deset cigaret denně. Občas jsem však vykouřil i o nějakou cigaretu navíc, ale ojediněle. A tak jsem prožíval dost nepříjemné období .Bylo zde kouření o kterém jsem věděl, že mne zabíjí a byly zde i silné abstinenční příznaky, které pocitově zhoršovaly celkový stav. V Červenci letošního roku jsem opět pocítil silnou dušnost a lékař mne poslal do nemocnice. Opět zde bylo selhání srdce a za chvíli již jsem ležel a operačním stole ,kde byla urychleně proveena angioplastika . Nyní jsem navštívil na doporučení diabetologa neurologii, kde byla zjištěna diabetická polyneuropatie a stále se opakuje zákaz kouření. Z mé strany je zde naprosté přesvědčení, že musím s kouřením přestat a skoušel jsem vše možné i nemožné. Abstinenční příznaky jsou však natolik silné, že zhoršují celkový stav . A tak nevím co dál. Všichni mně kouření zakazují ale nikdo mně nijak nepomůže.Já sám si pomoci neumím. Nejde zde o vůli, ta by byla,ale jde o potlačení abstinenčních příznaků, které jsou hrozné, jako by se kdesi uvnitř kroutily všechny vnitřnosti a tento pocit se stupňuje a mizí o