Dobrý den. Děti mají pátou nemoc, která se projevila vyrážkou v obličeji. Čím ji prosím mazat?
Do Prosince minulého roku jsem byl relativně zdravý člověk. U lékaře jsem nebyl od převratu s výjimkou třech dní pozorování po autonehodě. Kouřil jsem mnohdy víc než šedesát cigaret denně. V Lednu tohoto roku jsem začal cítit silnou dušnost,jako by byl zcela vydýchaný vzduch. Navštívil jsem lékaře a během několika minut už jsem byl pod kyslíkem a s EKG vezen do nemocnice.(selhání LK srdeční a zástavy srdce) Tam zjistili silný diabetes,který byl příčinou poruch srdeční činnosti. Díky zástavám jsem měl na plicích vodu. Byl nasazen insulin a celkový stav se rychle zlepšoval. Samozřejmě mně bylo kouření zakázáno.Když jsem však lékaři řekl, kolik cigaret jsem kouřil předtím, bylo mně řečeno. " Tak maximálně omezit. Kdybys přestal naráz, mohlo by tě to zabít." A tak jsem kouření omezil až na deset cigaret denně. Občas jsem však vykouřil i o nějakou cigaretu navíc, ale ojediněle. A tak jsem prožíval dost nepříjemné období .Bylo zde kouření o kterém jsem věděl, že mne zabíjí a byly zde i silné abstinenční příznaky, které pocitově zhoršovaly celkový stav. V Červenci letošního roku jsem opět pocítil silnou dušnost a lékař mne poslal do nemocnice. Opět zde bylo selhání srdce a za chvíli již jsem ležel a operačním stole ,kde byla urychleně proveena angioplastika . Nyní jsem navštívil na doporučení diabetologa neurologii, kde byla zjištěna diabetická polyneuropatie a stále se opakuje zákaz kouření. Z mé strany je zde naprosté přesvědčení, že musím s kouřením přestat a skoušel jsem vše možné i nemožné. Abstinenční příznaky jsou však natolik silné, že zhoršují celkový stav . A tak nevím co dál. Všichni mně kouření zakazují ale nikdo mně nijak nepomůže.Já sám si pomoci neumím. Nejde zde o vůli, ta by byla,ale jde o potlačení abstinenčních příznaků, které jsou hrozné, jako by se kdesi uvnitř kroutily všechny vnitřnosti a tento pocit se stupňuje a mizí okamžitě po zapálení cigarety.Když se