Dobrý den, píšu jestli mi někdo může pomoct,nebo zda jsem jediná s těmito problémy.Prostydla jsem si hlavu párkrát za sebou v ledovém průvanu a pak během večera jsem měla zvýšenou teplotu a další dny bylo čím dál hůře neskutečné bolesti hlavy nemohla jsem si ani fénovat vlasy,jak mi dělalo zle teplo ihned jsem šla k lékaři najednou jsem měla tlak160/100 a puls 110 takže mi diagnostikovali tachykardii a zároveň jsem měla i vysokou sedimentaci,prodělala jsem veškerá vyšetření na borelie,interní vyšetření rtg srdce,plic,eeg vyšetření rtg krční páteře vše bez nálezů,kardiologické vyšetření Ekg,Holter,vše v pořádku,ale bolesti to byli nesnesitelné únava,vysoký tlak a to jsem vždy mývala nižší110/60.Má obvodní doktorka mi nasadila 2 Atb Rovamycin,Azytromycin,poté asi za čtvrt roku hodnoty zvýšené sedimentace začaly klesat a zhruba po půl roce se vracely k normě pak jsem podstoupila imunologické vyšetření a byly mi zjištěné vysoké hodnoty RFfaktoru přesněRF Iga338,1 byla odeslána na revmatologii,ale dle lékařky,že nemám oteklé klouby jakoukoli možnost revma vyloučila ovšem já nemám oteklé klouby,ale když je změna počasí před deštěm a to už od prodchladnutí hlavy bude v říjnu 3 roky stále si přitom nemůžu umývat hlavu v teplejší vodě naopak raději ve vlažné jinak cítím opět nepříjemnou táhlou bolest dokonce při změně počasí mám bolest hlavy naskočí mi laicky řečeno bulky na hlavě a nemůžu je masírovat,protože bolí. Po dešti či po změně bulky se jakoby ztratí,když jsem toto říkala lékařce řekla mi ať jdu na kožní,ale je to jen při změně počasí a poté se ztratí myslím si,protože už jsem z toho zoufalá,že jsem asi ojedinělý případ,protože jinak si nedokážu vysvětlit,proč mi nikdo nepomohl a neuměl diagnostikovat mou nemoc,lékaři raději mě posílali po neurologiích,kde mi chtěly předepsat antidepresiva a vmluvit mi něco co není pravda s prominutím udělat ze mě cvoka než aby mi raději řekly,že si s tímto nevědí rady,prosím Vás pokud někdo ví o čem mluvím prosím kontaktujte mě na