Ahojky, já mám stejný problém a už si s tím nevím rady. U mě se bolest hlavy projevuje už asi 3/4 roku, Absolvovala jsem týdení rehabilitaci v nemocnici, kde mě ještě více "poničili" . Na očním jsem absolvovala všechny vyšetření a výsledkem bylo, že mám naprosto zdravé oči. Na RTG mně zjistili blokádu krční páteře a snížený meziobratlový prostor. Absolvovala jsem EEG i CT, ale v hlavě mi naštěstí nic nenašli. Neurolog mi řekl, že bych měla změnit životní styl, cvičit, sportovat a hlavně bych se neměla vystavovat stresu a namáhat se. Vzhledem k tomu, že mi bude 18 let a studuji Gymnázium, tak je téměř nemožné, abych došla ze školy domů a jen odpočívala. S postupem času jsem se s tím naučila žit, jinak bych nemohla vůbec fungovat. Jelikož mně české zdravotnictví nedokázalo pomoci, začala jsem chodit k soukromé fyzioterapeutce. Na mé první návštěvě mě velmi zaskočila, řekla mi, že jestli vím, že mám už asi 7 roků skoliózu páteře na dvou místech, krční obratle skříplé a celou pravou stranu zad ochablou ( doktoři mi nic neřekli!!). Chodila jsem na masáže, ultrazvuk, zábal a taky jsem vybrala léčební metodu "aktivní kyslík". Taktéž mě zjistila, že mám problémy se zažíváním a snížila se mi imunita. Ze začátku byla moje účinná zbraň proti bolesti samozdřejmě prášek, pak mně to přestalo účinkovat a co mně jedině pomohlo, bylo spojení cvičení + sprcha a bolest se zmírnila. S postupem času se to začalo ještě více zhoršovat. Momentálně se nacházím ve fázi, když už nevím, co s tím. Hlava mě bolí ve dne v noci bez přestání už asi 3 týdny, ani jedna věc mi nepomáhá.Takže momentálně nevím, jak to nějak zabrzdit. Bylinkář mi řekl, že to bude nějaký zánět, který mě tam pořád koluje a něco, co mi pořád vyhazuje krční obratle. Odblokování páteře mě vydrží maximálně pár hodin, pak to mám na zpět. Vzhledem k tomu, jaké mám s tím problémy teďka nedokážu si předstvit, jak to bude pokračovat za pár let. Byla bych velmi ráda, kdyby jste mi poradili něco nového a účinného, jak s tím bojovat a