Inzerce https://www.lekarna.cz/posileni-imunity/?utm_source=ordinace&utm_medium=leaderboard&utm_campaign=posileni-imunity

O žloutence C mnoho nakažených dlouho neví

O žloutence typu C není moc slyšet, přesto že jde o nemoc zákeřnou a preventivní vakcíny neexistují. více ...

Inzerce https://www.ordinace.cz/clanek/odborne-poradny-na-ordinace-cz/
Odpovědi
Robert

Můůžu dostat žloutenku šáhnutím na inijekční stříkačku?? Myslím to tak ne že se píchnu ale šáhnu na stříkačku s uzavřeným hrotem....Děkuji za odpověď...

Bíba
1x

Ne,pouhým sahnutím na stříkačku se žloutenka typu C nepřenáší.Něco jiného by bylo poranění se o jehlu,či kontakt Vaší poraněné kůže se stříkačkou potřísněnou krví.Ale to už je spíše teoretická,než praktická záležitost,takže se není čeho obávat

zuzana
1x

můžu dostat žloutenku když jsem s dotyčným seděla v autě a daval mi peníze a dal mi pusu je to můj bývalý manžel a v pondělí mu zjistily žloutenku ....děkuji za odpověď...

nešťastná
1x

pracuji jako uklizečka v nemocnici,nedávno jsem se vinou nezodpovědnosti sester,které nechali otevřený kontejner na jehly,poranila o použitou stříkačku.Jelikož jsem na vysoce rizikovém pracovišti-dyalýza a v inkriminovanou dobu ze šesti pacientů jeden byl nakažen céčkem,mám strašný strach z nákazy.Začala jsem mít nějaké příznaky,co souvisí s nemocnými játry,byla jsem na odběrech,příští týden budou výsledky,ale myslím si,že to mé obavy jen potvrdí.Mám hrozný strach o své blízké,mám šestiletého syna,manžela,Je mi teprve 33 let,čím jsem si takový osud zasloužila?Dá se nakazit,pokud např.komár,co mě píchl píchne třeba mého syna?A mám vůbec šanci na úplné uzdravení?

Přidat nový komentář

Chcete mít přehled
o novinkách na ordinaci.cz

Objednejte si zdarma náš pravidelný zpravodaj.

Inzerce https://www.lekarna.cz/zdravotni-pojistovny/?utm_source=ordinace&utm_medium=square&utm_campaign=zdravotni-pojistovny

Anketní otázka

Máte rádi zázvor?

82%
18%
Zatím hlasovalo 95 lidí

Mohlo by vás zajímat

Slaný roztok do konvičky