Zdravim, je mi skoro třicet, od puberty, resp. od nástupu na střední, kdy sem musel vstávat o cca 2 hodiny dřív než na základce, jsem si totálně rozhodil spánek, spal jsem na dvě fáze, 4 hodiny k ránu (ráno sem byl totálně nevyspalý a často jsem pokračoval ve spánku a pak šel za školu na pivo) a 4 hodiny odpoledne. To pokračovalo i na vysoký, kterou sem kvůli tomu nezvládl, hodně sem pil a rodičům kecal, že studuju. Po 25 zesílení únavy, k doktorovi sem nešel. V práci to bylo fakt šílený, vydržet tam celý dny. Nechtěl sem k psychiatrovi, nejdřív sem vyzkoušel různý doktory + samoléčbu a internet. Jsem spíš skeptik, takže sem navštěvoval medicínský stránky zahraniční i naše, ale spíš zahraniční (v anglosaských zemích je víc výzkumu). Jelikož můj problém byl špatný spánek a apatie a únava, tak zpětný vychytavače serotoninu vůbec (je tam vyšší sedace), útlum libida nechci, už tak je to dost blbý. A doktoři ze začátku dávaj část právě tyhle. Byl sem na krevních testech co sem si sám zaplatil a serotonin v krvi mam a mam ho hodně. Problém bude v dopaminu/noradrenalinu, tak sem zkusil jediný skutečně silný a prokázaný zpětný vychytavač dopaminu/nor. - ginkgo bilobu standartizovaný extrakt 27/6 (ginkolidy atd...) - zlepšení paměti, nálady, neuvěřitelný. Víc síly a energie. Bral sem jí 3X denně s jídlem. Pak sem zjistil, že dokonce na noc mi zlepšuje hluboký spánek (se kterým už sem se málem rozloučil) a přestože zvyšuje dopamin, tak na rozdíl (údajně) od bupropionu nezpůsobuje nespavost, byť se po ní může trochu hůře usínat, ale zlepšuje neuvěřitelně hloubku spánku, ale i rem fázi čili sny (to mam ověřeno na sobě + existují na to i zahraniční studie v angličtině - dvojité slepé testy). Libido se nezlepšilo, můj problém je vysoké SHBG, byť testosteronu mam hodně, ale ne volnýho, na tom teprve pracuji. Asi sem si pokurvil mozek/játra chlastem, a tak mam sice hormon v pořádku, ale vyrábí se mi přemíra SHBG v játrech. Je to fakt svinstvo. Čili pro chlapa je nejlepší, pokud mát